مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 10:472022-09-14اقتصادي

دروازه عتبات| توزیع روزانه 7 هزار پرس غذا توسط موکب های شرکت پالایش گاز ایلام


مدیر عامل شرکت پالایش گاز استان ایلام گفت: روزانه بیش از 7 هزار پرس غذا توسط موکب های این شرکت در بین زائران توزیع می شود.

- روح الله نوریان مدیر عامل شرکت پالایش گاز استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از راه اندازی دو موکب در شهرهای ایلام و چوار خبر داد و گفت: از این تعداد موکب یک مورد آن در ورودی شهر چوار و مورد دوم در کمربندی شرقی شهر ایلام مشغول خدمات رسانی به زائران در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز استان ایلام با بیان این که پالایشگاه گاز ایلام به عنوان معین در شهرستان ایلام انتخاب شده بیان کرد: کمک لجستیکی به قرارگاه اربعین استان از جمله در اختیار گذاشتن اتوبوس، مینی بوس و سواری و جرثقیل های 35 و 55 تنی و همچنین آب رسانی به سایر موکب های شهر ایلام و چوار تنها بخشی از اقدامات این شرکت در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین بوده است.

 نوریان گفت: روزانه بیش از 7 هزار پرس غذا توسط موکب های این شرکت در بین زائران توزیع می شود که این تعداد غذا در 3 وعده صبح، ظهر و عصر در موکب های این پالایشگاه در شهرستان های چوار و ایلام در مسیر رفت بین زوار حسینی توزیع و برنامه ریزی لازم برای توزیع 10 هزار پرس در مسیر برگشت زوار انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| توزیع روزانه 7 هزار پرس غذا توسط موکب های شرکت پالایش گاز ایلام

دروازه عتبات| توزیع روزانه 7 هزار پرس غذا توسط موکب های شرکت پالایش گاز ایلام